El 5è CAMPUS D’ESTIU, en marxa!!

Aquest dimecres dia 27 de maig, obrirem les inscripcions per a participar al 5è CAMPUS D’ESTIU. Aquest any per als nascuts i nascudes entre els anys 2006 i 2015. Aquí trobareu el formulari on descarregar-vos la butlleta d’inscripció. Recorda que les inscripcions es tanquen el dia 12 de juny.

En l’edició d’aquest any, ofertem 6 setmanes, on podreu escollir com participar-hi. Com cada any podreu optar en fer una setmana, varies, o be setmanes alternes. Engegarem el dia 22 de juny i en farem la cloenda el dia 31 de juliol, en horari de 9 a 13 hores i servei d’acollida de 8 a 9 hores i de 13 a 14 hores. El primer dia es regalarà als participants 2 samarretes esclussives..

El campus girarà al voltant del futbol, la diversió i els hàbits saludables. Amb un munt d’activitats, jocs i, si les autoritats ho autoritzen, piscina.

Pots fer les inscripcions enviant la documentació demanada en el formulari a l’e-mail: campus@sfescolafutbol.cat