OBJECTIUS ESPORTIUS:

• Promocionar la pràctica del futbol com activitat saludable.
  • Gestionar correctament la tasca d’ensenyament-aprenentatge del futbol, fixant-nos en tots els seus aspectes (tècnics, tàctics, físics i psicològics)
  • Desenvolupar els entrenaments sota una metodologia de treball comú per tota l’escola.
  • Promoure una filosofia d’entendre i jugar al futbol engrescadora pels nostres jugadors.
  • Practicar l’esport sense fer diferències entre els jugadors, tots són igual d’importants.
  • La competitivitat és el resultat final de molt treball, no pot ser un objectiu a curt termini, prioritzant la competitivitat per sobre de la formació ens deixem pel camí l’aprenentatge d’elements molt importants pel desenvolupament integral del nen.

OBJECTIUS SOCIALS:

• Aprendre l’esport del futbol, prioritzant l’educació.
  • Promoure una disciplina i un comportament digne de ser admirat.
  • Treballar en un marc conductual de respecte envers els jugadors, entrenadors, pares, rivals, àrbitres.
  • Estipular un ordre intern on es marcarà tot allò que, jugadors, entrenadors, coordinadors i pares han de dur a terme per tal que el funcionament de l’escola sigui el millor possible.

Els nostres Valors...

TREBALL EN EQUIP