Presentació

És un satisfacció poder-me dirigir a tots vosaltres i agrair-vos que en un dia tant important, hagueu decidit d’acompanyar-nos i estar avui aquí a la presentació de la SANT FRUITÓS ESCOLA DE FUTBOL.

Abans de continuar, dir-vos que no voldria deixar passar l’oportunitat d’agrair molt sincerament el suport institucional del nostre Ajuntament i l’esforç del Futbol Club Fruitosenc i de l’Associació Esportiva Escolar Paidos per haver sabut trobar punts comuns suficients per tirar això endavant. Sense el seu suport i la seva entesa, avui no estaríem aquí.

També vull agrair a totes aquelles persones que a títol individual han posat el seu gra de sorra i a totes aquelles que formaran part de la Junta Directiva i el Cos Tècnic pel treball fet i per tot el que ens queda per fer.
Gràcies.

Permeteu-me ara que, en el començament d’aquesta nova etapa, que ve carregada d’il·lusió per poder afrontar els reptes que voluntàriament ens hem marcat, presenti en el nostre poble de Sant Fruitós, una escola de futbol que començarà a caminar oficialment la temporada vinent, però que com sabeu ha fet ja unes primeres passes.
En aquests primers mesos al capdavant de l’escola, en la seva gestació i posta en marxa, puc dir que he aprés moltes coses que abans desconeixia i espero que la meva experiència esportiva i empresarial em serveixi per cometre els mínims errors possibles com a president novell que sóc.

També us dic que el meu, el NOSTRE primer objectiu és que aquesta escola esdevingui una entitat esportiva que tingui ànima pròpia i que treballi seriosament. Que els nostres fills i filles i per extensió els nostres equips sàpiguen entendre l’esport del futbol que tant ens fascina, com el que ÉS ! només un esport !.
Nosaltres la Junta Directiva, el Director Tècnic, els coordinadors d’etapa i els entrenadors hem de ser conscients que només aconseguirem triomfs, des del sacrifici, la humilitat i el treball diari. No hem de voler mesurar els triomfs pels resultats al final dels partits que jugarem els caps de setmana, sinó per la satisfacció que dóna fer la feina ben feta i en sentir-nos satisfets i honrats en nosaltres mateixos, sense la recança d’haver deixat esforços pel camí. Si aconseguim això, haurem guanyat el nostre particular partit.

No hem de voler ser importants per guanyar títols i trofeus, sinó hem de voler ser importants com a persones que estimem l’esport. Com a persones que estimem el futbol. Volem fomentar en els nens i les nenes, que són els autèntics protagonistes d’aquesta història, els valors que a través de l’esport els han de fer créixer en la societat.
Hem de fomentar el treball en equip, la solidaritat, la igualtat i el respecte mutu i que aquests valors siguin també, al marge dels aspectes exclusivament esportius, la insígnia que ens diferenciï.

David Vila

President